Retro styl

by - 22:23

Ostatnio pogoda dopisuje, więc spędzamy każdą wolną chwilę na świeżym powietrzu. Dzięki temu mamy możliwość zrobienia zdjęć. Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją w której główną rolę gra sukienka od Orsay. Mam ją w swojej szafie baaardzo długo. Przyznam się, że nie przepadałam za nią i spoczywała od lat na spodzie szafy, ostatnio się to zmieniło. Zapraszam do oglądania zdjęć. Nie wystraszcie się mojej bladości na zdjęciach :)






Sukienka ORSAY
sandały CCC
okulary AVON
dodatki Japan Style/Avon

You May Also Like

20 komentarze. Obserwujesz? Poinformuj mnie o tym.

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. A pomyśleć, że chciałam ją wyrzucić :)

      Usuń
  2. sliczna sukineka!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/american-dream.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest moją ulubioną, a jeszcze nie dawno miała w koszu wylądować...

      Usuń
  3. Sukienka śliczna, bardzo mi się podoba ;) lubię takie retro akcenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, osobiście nie spodziewałam się aż tak fajnego efektu :)

      Usuń
  4. Piękna sukienka! Bardzo stylowa :)

    zapraszam http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w tym zestawieniu:)

    http://www.marsenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka. Ślicznie ci w niej do twarzy.
    Zdjęcia - super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladna ta sukienka. W balerinkach bylo by lepiej ale zestaw wyglada bardzo wiosennie ;)

    http://ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka, tak jak i cała kreacja retro ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna bransoletka i zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie współgra z dodatkami :). Klasa sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi bardzo podobaja sie Twoje sandalki :)
    zapraszam http://lifeifun.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. ogólnie fajne masz sukienki na blogu, tutaj mi się wydaje tylko troszkę za dużo dodatków

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Jest mi bardzo miło, że mogę Cie tutaj gościć. Jeśli mój blog Ci się podoba dodaj mnie do obserwowanych. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.